Aktywacja form życia na wszystkich serwerach

  • Nie znam się na kodowaniu gry by stwierdzać że trzeba naprawić "kilka" linijek gry. Kod gry ma już trochę lat ;)
    Natomiast zdaje sobie sprawę z jednego, że to największa aktualizacja gry odkąd ona istnieje. Dotyka praktyczne wszystkich aspektów grze: ekspedycji, zmniejszania spalania, prędkości, zwrotu dexu przy zawrotce floty, ekonomii i można tak wymieniać jeszcze chwilę. ;)

    Drugą sprawą jest to co już pisałam tutaj na Forum, aktywowano LF na rozwiniętym uniwersum by mieć pogląd na to jak będzie wyglądać na "żywym organizmie". (Mam nadzieję, że u68 wybaczy mi to określenie). Aktualizacja projektowana była pod nowe uniwersa, myślę że trafionym działaniem było aktywowanie jej na jednym ze starszych.


    Marudzić oczywiście można, nikomu tego nie zabraniam. Ale ciężko sobie wyobrazić co by było gdybyśmy zostali z tym na przerwę świąteczną sami. ;)

  • No niestety wygląda na to, że nie udało się GF udoskonalić na tyle Form Życia by wprowadzić je na wszystkie uniwersa.

    Uważam, że jest to słuszna decyzja, bo jak dobrze pamiętamy aktualizacje realizowane zaraz przed świętami nie wychodziły nikomu na dobre ;)

    Obecnie jesteśmy w trakcie przerwy świątecznej, więc zakładam że dalsze informacje o aktualizacjach i patchach pojawią się po 8 stycznia.

    Ruda przyznam, że to kiepska wiadomość. Ale dziękuję Ci, że podzieliłaś chociaż tą wiadomością, bo przez długi czas była cisza :)


    Moje pytania:

    1) czy w takim razie planują w ogóle wprowadzić LF na stare uni czy skupiają się już tyko na nowych?

    2) Jeśli nie zamierzają wprowadzić LF na stare uni, to co się stanie z tymi uni? Będą fuzje z uni z LF?

    3) Za chwilę minie 5 miesięcy odkąd U68 ma LF, jeśli wprowadzą je na inne stare uni, to jak zamierzają zrekompensować nam tą różnice czasową?

    4) Jak zamierzają zrekompensować 4 miesiące błędów i dyskomfortu gry dla graczy U68?