Posts by wampek

Cześć Wszystkim :)

Z góry zaznaczam: nie jestem informatykiem. Widząc problemy z wprowadzeniem FŻ na starych uni nasuwa mi się pytanie, czy zamiast dostosowywać oprogramowanie na starych uni, nie łatwiej byłoby przenieść bazę danych graczy ze starego serwera na serwer z wgraną nową, hulającą wersją gry? Jakoś przy fuzji nie było z tym większych problemów...

Odpowiem w dużym uproszczeniu, tak by nie rozkładać Twojego pytania na czynniki pierwsze... nowa, hulająca, pozbawiona błędów wersja po prostu nie istnieje.

A ja mam takie pytanie ?

Bylibyście w stanie zaakceptować znane błędy, podczas gry, gdyby podjęli decyzję o wprowadzeniu FŻ na resztę serwerów ?

Pytanie grzecznościowe, bez żadnych zaczepek.

Zacznijmy od tego, że przy wprowadzeniu nowej wersji ze "znanymi problemami" jednocześnie na wszystkie serwery, nastąpiłby efekt skali. Błędy, które na 68 uni destabilizowały grę, w obszarze całej społeczności po prostu by zwiesiły całkowicie serwery... to tak w uproszczeniu