Posts by Crysis

Toś mnie ubawił. XD Jedyne minusy, które dałyby im do myślenia, to te w excelu

Uważasz że nie warto dawać feedbacku i/lub krytyki, czy to takie gadanie - im gorzej tym lepiej?

Ostatnio minusy pod tymczasowymi przedmiotami w nagrodach podziałały, a na starszych uni tymaczase przedmioty znikły (są tylko nowe).

Nie znam się super na ekonomi ale:

fajne awatary = większy popt na awatary = większy zysk po stronie gf i zadowolenie graczy

słabe awatary = niski popyt na awatary = jeszcze gorsze awatary i brak zadowolenia graczy

jak z koziej d. trąbka

Planety tez są na jedno kopyto. Rok temu każda skórka była rażąco inna, przemyślana i dopracowana. Teraz wstawiają output z jednago zapytania AI i gdzie jest kilka wersji do wyboru.

Te ruchome awatary tak samo denne i to nawet nie przez czaszki, a ten ,,retrofiltr,, W piewszym Doomie była lepsza grafika... a do Crysisa to jak porównać szlauf z wodospadem Niagara.:trollface:

Moze sukcesywnie minusy na kazdym forum dzadzą komus do myslenia, bo już nie tylko grunt pali im się pod nogami ale i puste łby, no i cóż ... ten szlauf nie wystarczyxD.

8 lvl więc tylko +4%

To nie jest dodatkowe prawdopodobieństwo tylko bonus do prawdopodobieństwa, a po ludzku jak wyślesz dość floty uzyskasz podstawowe 20%. Bonus 4% refraktora da ci 20*1,04=20,8%, wiec nie zauwazysz róznicy bo gra nie pokazuje ułamków.

powinno być więc 42%, ale pokazywało 41. Niemniej

Pokazywało 41 bo miałeś 20% podstawowe + 20% z eventu + 1% z fazy ksiezyca (dodatkowy bonus 0-3%, w czasie pełni masz 3%). Bonusu refraktora tu nie było widac wcale. Holon to lepiej opisał przy osiagnieciu kosmicznej ciekawostki tak jak pisze zabity.

Mysle ze najlepszym rozwizaniem byłoby wprowadznie kolejki przedmiotow czyli aktywować można kiedy sie chce, ale przedmiot aktywuje się gdy skończy sie poprzedni, a wczesniej jest wyszarzony.