szpont
Posts by Crysis
-
-
-
Toś mnie ubawił.
Jedyne minusy, które dałyby im do myślenia, to te w exceluUważasz że nie warto dawać feedbacku i/lub krytyki, czy to takie gadanie - im gorzej tym lepiej?
Ostatnio minusy pod tymczasowymi przedmiotami w nagrodach podziałały, a na starszych uni tymaczase przedmioty znikły (są tylko nowe).
Nie znam się super na ekonomi ale:
fajne awatary = większy popt na awatary = większy zysk po stronie gf i zadowolenie graczy
słabe awatary = niski popyt na awatary = jeszcze gorsze awatary i brak zadowolenia graczy
-
jak z koziej d. trąbka
Planety tez są na jedno kopyto. Rok temu każda skórka była rażąco inna, przemyślana i dopracowana. Teraz wstawiają output z jednago zapytania AI i gdzie jest kilka wersji do wyboru.
Te ruchome awatary tak samo denne i to nawet nie przez czaszki, a ten ,,retrofiltr,, W piewszym Doomie była lepsza grafika... a do Crysisa to jak porównać szlauf z wodospadem Niagara.

Moze sukcesywnie minusy na kazdym forum dzadzą komus do myslenia, bo już nie tylko grunt pali im się pod nogami ale i puste łby, no i cóż ... ten szlauf nie wystarczy
. -
8 lvl więc tylko +4%
To nie jest dodatkowe prawdopodobieństwo tylko bonus do prawdopodobieństwa, a po ludzku jak wyślesz dość floty uzyskasz podstawowe 20%. Bonus 4% refraktora da ci 20*1,04=20,8%, wiec nie zauwazysz róznicy bo gra nie pokazuje ułamków.
powinno być więc 42%, ale pokazywało 41. Niemniej
Pokazywało 41 bo miałeś 20% podstawowe + 20% z eventu + 1% z fazy ksiezyca (dodatkowy bonus 0-3%, w czasie pełni masz 3%). Bonusu refraktora tu nie było widac wcale. Holon to lepiej opisał przy osiagnieciu kosmicznej ciekawostki tak jak pisze zabity.
-
-
Mysle ze najlepszym rozwizaniem byłoby wprowadznie kolejki przedmiotow czyli aktywować można kiedy sie chce, ale przedmiot aktywuje się gdy skończy sie poprzedni, a wczesniej jest wyszarzony.