A ja pogratuluję pogratuluję obrony... choćby dlatego, że nie żądają gratulacji...
Gratki chłopaki...
[mod='Ruda']Nie kolorujemy postów[/mod]
A ja pogratuluję pogratuluję obrony... choćby dlatego, że nie żądają gratulacji...
Gratki chłopaki...
Kto rano wstaje... więc graty za wykorzystanie okazji!
U mnie rano nie masz czego szukać, to tak a propos tych porannych skanów..,
Obrońcy bo Typek84 już czeka w kolejce
Mam mieszane uczucia, bo kolegę mi bijesz... no ale graty wyczucia... danie główne warte grzechu...
OPM wracaj szybko, paczuszki polecą, szybko staniesz na nogi...
Dobrze, że chociaż grajek Ci został, zawsze to do przodu... Graty
grajek1
Graty wlotu i farcika, bo zawsze mogła wlecieć większa flota zamiast kilka ekstra statków...
Obrońcy
No ladnie zrobione , ale zadziwie was nie kazda akcja na tym uni to skan - lot - bum tylko poprostu ja np nie jestem od uczenia innych grania tylko od tego zeby im psuc te zabawki i nie musze pisac na kazdej akcji co jak zrobilem KFZ juz dawno nie istnieje i nie ma po co opisywac tu takich zabaw.
Wiadomo, nie chcialem wszystkich wrzucac do jednego worka, nie kazdy lubi pokazywac na forum co i jak zrobil a podejrzewam sa tutaj wymiatacze w trybie incognito ale z tymi opisami sie nie zgodze. Nikt na tym forum nie komentuje bo wlasnie nie ma tych opisow czy chocby jakiegos podstawowego info.
Do nastepnego
Zgadzam się z Typek84 z przyjemnością ogląda się ST, gdy jest jakiś opis... Ciężko czasem skomentować starcie nawet u osób, które się lubi i szczerze im kibicuje, gdy nie ma żadnego opisu... A same "gratki" - to trochę za słabe... no ale cóż... bez opisu, musi to wystarczyć... szkoda...
Szara Wilczyca oddawaj bańke deu ale już:):):)
Snake jesteś pewien, że tego chcesz...
P.S. Gdy to czytałam, oplułam się kawą... wyślę rachunek za pranie...
Z ogromną przyjemnością gratuluję Wam akcji chłopaki, tak trzymać...