buleon Skoro gra nie generuje emocji, zmień na taką, co Cię usatysfakcjonuje. Proste…
Nie precyzyjnie się wyraziłam, Nieprzerwanie miałam na myśli ogame, nie stricte Janice, a po fuzji Himalię. Grałam na wielu unii, raz tu, raz tam, często szłam za zgraną ekipą… dlatego nieprzerwanie…
Pokusiłeś się o sprawdzenie mojego konta J BRAWO! Wzbudziłam Twoje zainteresowanie, jak miło J Mogłeś od razu pokusić się o sprawdzenie jak długo i jak często przebywałam na urlopie będąc na Janicach. Aż dziw, że chłopaki nie wywalili mnie z sojuszu. Bo to konto sprawdziłeś? Prawda?
W jednym muszę przyznać Ci rację, gram od wielu lat i nadal nie umiem grać. I co w związku z tym?
Podliczając moje konto, co chciałeś osiągnąć? Pokazać, że nie umiem grać? Nie umiem i co z tego? Gram, a może poklikuję, bo lubię J))) Flotą jak już pisałam gram sporadycznie, zwyczajnie mi się już nie chce. Surowców nie kupuję i nie sprzedaję. Jestem samowystarczalna J Lania nie dostaję, owszem jakieś małe złomiki się zdarzały ale floty nie straciłam od dawna, możesz sprawdzić ST. Specjalizuję się w ucieczkach J))))))) choć grać nie umiem, będę sobie klikać nadal, bo lubię…
Spodziewałeś się czegoś więcej, kto czytał Jamesa Olivera Curwooda… No cóż, jakże mi przykro, że Cię rozczarowałam… a właściwie nie, nie jest mi przykro… A co innego miałam Ci napisać, po takim tekście: „Bo może za dużo oczekuję i faktycznie nie rozumiesz”? To była forma sarkazmu, jeśli wiesz, co to znaczy. Bo chyba nie, skoro piszesz, że spodziewałeś się czegoś innego…
Mam wrażenie, że niektórzy skupiają się tylko na części mojej wypowiedzi, tej kontrowersyjnej czyli rozumienie co to jest firma, dlatego napiszę inaczej.
Czy bronie GF? NIE I proszę mi tu nie imputować!
Czy rozumiem GF? TAK
To zdecydowana różnica!