• Witam, w końcu się dostałem na forum i po skomentowaniu tego co chciałem zerknąłem tutaj i nie widzę bardzo ważnego tematu a myślę, że problem doskwiera całości graczy na Undae.

Pomijam już fakt, że na każdym z uniwersów dzieją się rzeczy nieprzewidywalne, kompletnie nie do pomyślenia i dziwne w swojej prostocie, tak na Undae dochodzi jeszcze jedna irytujaca sprawa - mianowicie kompletnie rozjechane pingi i tempo rozgrywki.

Wiem, że masa ludzi pisze zgłoszenia na support ale kompletnie nic się nie zmienia. Gra działa okropnie wolno i bardzo muli. Nie znam się na mechanikach jak to wszystko działa, jakie cyferki za co odpowiadają, ale wiem, że gry ważące po kilkadziesiąt (set) GB (bf6) potrafi działać bez kompletnie jakichkolwiek lagów przy jednoczesnej grze dziesiątek osób na raz, tak ogame, gra przeglądarkowa potrafi zamulić przy wysyłaniu kilku statków na ekspedycje. Bez przerwy przy wysyłaniu ekspedycji z poziomu galaktyki wyskakuje błąd żeby później spróbować, a niejednokrotnie przy tym wysyła flotę w ten sam us.. ale galaktyke obok lub na poprzednie koordy na których byliśmy. Nie wspominam juz o tym, że żeby dograć czas zatrzymania floty co do sekundy musze klikać "wyślij" na 7 sekund wcześniej i liczyć że gra zaskoczy!

Art  Ruda  kruszynka

Bardzo prosimy o info, kiedy te problemy ze stabilnością zostaną w końcu rozwiązane, bo naprawdę, wydając stówkę czy dwie miesięcznie na takie coś, wolimy to wydać na wyzej wspomnianego bf6 za 3 stówki i mieć pełen dostęp na naprawdę wysokim poziomie, z naprawde KOSMICZNA grafiką i płatność jest jednorazowa a nie cykliczna.

• Potwierdzam. Poza "normalnymi pingami wedlug support" (150-350ms) o ktorych wiadomo po ostatniej aktualizacji pojawil sie blad z wysylaniem floty. Opisze dokladnie mechanike tego bugu .