Przestańcie kupować Anty!!!!
KIJ W MROWISKO, PROSTEST PRZECIWKO GO ! SERWER ERIS
-
- Gra
- DaQeR
-
-
Ale dlaczemu ?
-
Jedyną rzeczą, jaką można przywrócić, jest pręgierz. Było publicznie wiadomo kto, za co i na jak długo dostał bana. Nie rozumiem przyczyn likwidacji pręgierza, to później powoduje takie oskarżenia w jedną czy drugą stronę. System kar powinien być transparentny.
Co do administracji, gram w OGame od kilkunastu lat i nie mam zastrzeżeń do nakładania banów. Jak jest push, to nakładają blokadę. Jak jest multikonto, to nakładają blokadę. Jak jest niedozwolone oprogramowanie, to nakładają blokadę. Jak są obelgi na priv, to nakładają blokadę. Jak ktoś gra uczciwie, to może siedzieć choćby i 20 godzin na dobę, a nie dostanie bana. Sam kiedyś na Quantum wyfarmiłem całą swoją galaktykę, bo siedziałem na kompie przez calutki dzień. Nierealne? Czasochłonne, to na pewno. W sojuszu mi nie wierzyli. Czy dostałem za to bana? Nie. Nieraz loguję się do gry w środku nocy, farmię, wysyłam ekspy, atakuję kogoś. Nie dostałem za to nawet najmniejszego ostrzeżenia. Także nie uważam, żeby administratorzy serwerów nakładali niesłuszne bany. A gram na 5 uni PL, 1 DE i 1 USA. Jeśli administracja popełnia błędy, to tylko i wyłącznie poprzez niezbanowanie gracza, który łamie któryś punkt regulaminu, nigdy w drugą stronę.
-
Ale dlaczemu ?
Po co sponsorować ludzi , którzy później mają Cię w czterech literach
-
Ale dlaczemu ?
to po co grać w grę z ludźmi którzy mają Cię później w 4 literach ?
-
Ale dlaczemu ?
to po co grać w grę z ludźmi którzy mają Cię później w 4 literach ?
Nie należę do roszczeniowych płaczków - napisalem raptem jeden ticket i wszystko, o co prosilem zostalo zalatwione, rozstrzygniete, poprawione. Nie mam poczucia, że ktoś z teamu ma mnie w 4 literach
-
Czytając wątek stwierdzam, że team ma ludzi w czterech literach
-