Zastanawiałem się od wczoraj czy warto w ogóle komentować sytuację ale skala hejtu jaki został na mnie wylany zmotywowała mnie do założenia konta na forum, gdyż na stare nie mogę się zalogować. Tak więc zacznijmy od początku. Otóż niektórzy spośród nas najwidoczniej zapomnieli, że jest to tylko gra, gra która powinna nam wszystkim sprawiać przyjemność a nie wywoływać negatywne emocje. Prawdopodobnie gdyby nie to, że feralnej nocy warunki pogodowe najzwyczajniej pozbawiły mnie na kilka godzin dostępu do internetu cała akcja miała by inny finał, co oczywiście nie umniejsza w żaden sposób obrońcom, którzy zareagowali jak widać skutecznie. Gram od lat, od samego początku i nigdy nie spotkałem się z zachowaniem tak karygodnym, jak to którego doświadczyłem ze strony moich "sojuszników". Mam na myśli te kilka osób, które doskonale sobie zdają sprawę z tego, że na myśli mam właśnie ich.
Panie Regres - obsmarowywanie na forum sojusznika pokazuje jedynie jaką jesteś osobą tu na Ogame (bo być może w Realu jesteś inny). Piszesz bzdury, że nie zgrałem recków, a kiedy podczas lotu pisałem do Ciebie o recki, to napisałeś mi, że są Ci gdzie indziej potrzebne. Moje nie mogły dolecieć na czas, bo jak dobrze wiedziałeś wracały z nieudanej akcji, kiedy przeciwnik się zalogował kilka minut przed dolotem mojej floty.